Cum comand

1. Intrebari generale:

 

1.1. Cum si de ce sa imi creez cont pentru autentificare?

- Primul pas click pe butonul “contul meu”, apoi in fereastra deschisa apasa butonul “sunt client nou”, dupa care completati datele de identificare (nume,adresa, adresa de mail,nr de telefon sunt obligatorii). Pasul urmator este sa cititi cu atentie Termeni si Conditii, sa bifati casuta corespunzatoare( in care confirmati ca ati citit, inteles si sunteti de acord). Apasati apoi butonul “continua”, si contul de utilizator este creat. In scurt timp veti primi pe adresa de e-mail completata, un e-mail de confirmare ce contine un link de activare. Dand click pe acest link, contul este validat. De asemenea veti primi un e-mail de confirmare a validarii contului. Ultimul pas este logarea la site-ul CORILO prin logare ca si client existent. Varsta minima pentru activarea contului este 16 ani. De asemenea, conturile create cu date incorecte sau incomplete, vor fi dezactivate.

De ce ?

Pentru a avea datele deja completate si pentru a nu fi nevoit sa le completezi la fiecare emitere de comanda.

Pentru a beneficia de:

- avantajul de a avea un cont personal cu propriile date deja completate incat sa nu mai fie nevoie sa le completati la fiecare noua comanda;

- avantajul pastrarii produselor in cos ;

- promotiile si concursurile organizate de echipa CORILO;

- istoricul comenzilor deja lansate;

 

1.2. Cum procedez daca am uitat parola ?

In acest caz in pagina de logare apasati butonul “am uitat parola”, si in scurt timp dupa introducerea adresei de e-mail cu care v-ati creat utilizatorul veti primi un e-mail cu o noua parola generata automat.

Parola se poate schimba accesand “Contul Meu”dand click pe  butonul ,,Schimba parola”, tastand-o pe cea noua .

1.3. Cum pot sa modific/ adaug detalii despre contul meu?

Prin autentificare cu numele de utilizator si parola dumneavoastra, apasand butonul “Contul Meu”, apoi ,,editeaza informatiile contului’’ si/sau ,,modifica adresele’’

 1.4.Cum de adauga produsele la favorite si de ce este utila lista de favorite?

1 Pe pagina cu produsul preferat,da-ti click pe inimioara de langa ,,adauga in cos’’

1. Puteti adauga in lista produse pentru comenzi ulterioare

2. Puteti adauga un produs care va place dar nu sunteti decis inca sa-l cumparati.

 

2. Despre cumparare

 

2.1. Cum realizez o comanda online?

Adaugarea produselor in cos se face prin apasarea butonului \"Adauga in cos” selectand produsul in functie de marime, culoare, model sau unitatea de vanzare (acolo unde este cazul). In situatia in care cantitatea solicitata depaseste stocul fizic va com contacta ulterior si va vom anunta despre acest fapt. Daca va logati si doriti sa lansati o comanda deja existenta in cos, iar in intervalul de ultima logare si pana in prezent, produsul s-a epuizat, il puteti regasi in lista de favorite.

Dupa adaugarea in cos a tuturor produselor pe care doriti sa le comandati, procesul de cumparare se continua prin apasarea butonului \"Vezi cos\" (dreapta sus) si parcurgerea paginii de comanda. Aici va trebui sa completati urmatoarele:

- Adresa de livrare: informatii necesare trimiterii coletului catre dumneavoastra.

- Modalitatea de livrare: modalitatea prin care doriti sa primiti coletul.

- Modul de plata: ramburs sau ordin de plata

 

O comanda este incheiata cu succes cand va este afisata comanda si apasati butonul ”Finalizeaza comanda’’. Veti primi pe e-mail factura proforma corespunzatoare comenzii dumneavoastra cu stadiul \"pending\". In momentul procesarii comenzii de catre CORILO statusul este \"procesare\" si in momentul trimiterii coletului catre dumneavoastra, veti primi un e-mail prin care veti fi instiintat ca stadiul comenzii este \"Finalizata\".

 

Cu ajutorul numelui de utilizator si a parolei introduse, puteti sa va autentificati pentru a vedea istoricul comenzilor sau stadiul comenzilor actuale, a adauga/ modifica profilul dumneavoastra sau a face comenzi ulterioare fara a reintroduce datele de contact.

 

 

2.2. Este o limita de comanda?

NU

 

2.3 Pot modifica sau suplimenta o comanda?

Modificare:

O comanda confirmata nu se poate modifica, aceasta putand fi doar anulata, prin trimiterea unui e-mail la adresa office@corilo.ro .

Suplimentare:

In cazul in care o comanda nu este procesata, se mai pot adauga produse in cos si veti primi un mail de confirmare care contine comanda precedenta la care se adauga noile produse .

 

2.5 Cosul de cumparaturi se pastreaza daca ma deloghez?

Daca sunteti logat ca utilizator si va deconectati de la site, cosul de cumparaturi se pastreaza.

Daca pastrati in cos produse o perioada mai lunga de timp, si nu lansati comanda, exista posibiltatea ca unul sau mai multe produse sa nu mai fie pe stoc.

 

2.6 Exista diferente de nuanta intre poze si produse?

Foarte rar pot exista diferente de nuanta, fotografiile sunt sub forma de prezentare, dar si foarte importante in selectarea produselor.

In acest sens echipa CORILO depune toate eforturile pentru a va prezenta cat mai fidel culorile produselor prezentate pe website . Va atragem atentia asupra faptului ca nuanta culorii pe care o vizualizati dumneavoastra depinde de specificatiile tehnice ale monitorului utilizat sau ale produselor si echipamentelor folosite la tipar. Este indicat ca in momentul realizarii comenzii sa aveti la indemana o rigla pentru a estima dimensiunile fizice ale produselor, deoarece fotografiile sunt realizate pentru o buna vizualizare a detaliilor produselor.

 

3. Despre plata

 

3.1 Cum platesc?

Puteti opta pentru urmatoarele variante de plata a contravalorii comenzii dumneavoastra:

3.1.1 Plata la livrare, ramburs prin numerar.

4. Despre livrare

4.1.Care sunt metodele si tarifele de livrare?

Puteti opta pentru urmatoarele variante de transport pentru a intra in posesia coletului:

  1. Prin intermediul firmei de curierat rapid CARGUS.

Costul transportului este de 15 ron in aria de acoperire a firmei de curierat. Pentru localitatile care nu sunt in aria de acoperire, la costul transportului se adauga 0.8ron/km intr-un singur sens.

b. Prin intermediul POSTA ROMANA.

 Costul transportului va fi suportat de cumparator si este in valoare de 8 ron. Preturile includ TVA. De asemenea toate taxele aparute in urma depozitarii coletelor la Posta Romana vor fi suportate de cumparator.

Transportul este GRATUIT prin Posta Romana daca comenzile au o valoare de minim 250 RON.La comenzi ce depasesc 300 RON transportul este GRATUIT si prin CURIERAT ( in aria de acoperire).

 

4.2 Cand se expediaza si livreaza comanda?

Este important pentru noi sa stiti ca prin livrare se intelege intervalul dintre momentul in care coletul este predat la posta sau la firma de curierat si pana la ajungerea sediului destinatarului.

Timpi de pregatire si livrare:

- Curier:

- pregatirea coletelor se realizeaza in o zi lucratoare de la receptionarea comenzii

- livrarea se realizeaza in cursul celei de a doua zi lucratoare dupa depunerea coletului

- Posta Romana

- pregatirea coletelor se realizeaza in o zi lucratoare de la receptionarea comenzii

- livrarea se realizeaza in 3 zile lucratoare de la data depunerii coletului

 

Posta Romana nu elibereaza coletele decat daca datele din buletin corespund cu cele de pe colet (date completate de Dumneavoastra in comanda). In conditiile in care adresa de livrare este alta decat in buletin puteti solicita livrarea Post Restant, situatie in care trebuie achitata taxa suplimentara (1,3 RON) si sa ne comunicati numarul oficiului postal si CNP-ul.

Comenzile vor fi pregatite si expediate in intervalul orelor de program din zilele lucratoare, adica de la 09:00->17:00, de luni pana vineri.

 

4.3 Se poate livra la o alta adresa decat cea de facturare?

Bineinteles ca da. Se pot introduce mai multe adrese de livrare care vor ramane memorate in contul Dumneavoastra si in functie de solicitare livrarea se va efectua la adresa bifata in comanda.

 

5. Despre serviciile CORILO

 

5.1. Se pot solicita exceptii logistice (dimensiuni, culori si impachetari preferentiale)?

Nu, unitatile de masura ale produselor prezentate pe site sunt standard si nu pot fi modificate.

Exceptie de la acesta regula fac comenzile engros unde cantitatile se agreaza la nivel de bax, kg, sirag, etc, prin transmiterea unei oferte personalizate catre client.

5.2. CORILO ofera asistenta live?

Da. Oferim asistenta live telefonic la 0751143935 in intervalul de program Luni->Vineri 09:00-18:00. De asemenea, in acelasi interval, raspundem la intrebarile/ solicitarile trimise de Dumneavoastra la adresa de e-mail: office@corilo.ro

 

5.4. Ce este newsletter-ul CORILO?

Este principalul mijloc de comunicare intre noi si clientii/vizitatorii nostri. Este un e-mail trimis de regula la 2-3 saptamani dar si mai rar sau mai des, in functie de ofertele speciale/reducerile de pret pe care le pregatim clientilor nostri sau de produsele nou aparute in stoc. La newsletter va puteti abona/ dezabona oricand in mod independent si automat deoarece scriptul care gestioneaza newsletter-ul permite acest lucru, noi nedorind abonarea impotriva vointei dumneavoastra.

5.5 Pot returna produsele comandate?

Conform legislatiei in vigoare din Romania( si facem referire la art. 7 din O.G. 130/2000 )consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de maxim 10 zile lucratoare de la primirea produsului. Clientul are dreptul de a returna oricare dintre produsele comandate in termen de maxim 10 zile lucratoare de la receptia lor, in forma si starea in care au fost achizitionate. Cumparatorul este obligat sa achite costul returnarii produselor. Contravalorea marfii returnate va fi platita clientului in termen de maxim 30 zile de la returnarea produsului, fie prin mandat postal, fie prin transfer bancar in contul clientului, in cazul in care un asemenea cont este specificat.

 

ATENTIE!

 

Produsul trebuie sa aiba toate etichetele originale, sa nu fi fost purtat, sa nu fie deteriorat. Produsul trebuie trimis in ambalajul original cu care a fost primit la livrare! Clientul este responsabil pentru deteriorarea sau pierderea produsului in urma transportului de returnare. Nu primim coletele a caror plata de transport nu a fost efectuata de catre expeditor! Nu primim colete cu ramburs!

Inainte de a returna un produs, va rugam sa contactati serviciul Relatii Clienti la adresa office@corilo.ro, sa anuntati ca vreti sa returnati produsul si ca urmeaza sa primim un colet de la Dumneavoastra.

 

6. Detalii de contact

 

6.1 Care sunt datele de contact?

Va rugam sa ne contactati serviciul Relatii Clienti:

e-mail: office@corilo.ro

 telefon 0751143935